UN GRATAR... LA SPANIOLI


Am fost 2 ani in urma la mare , si am ramas incantata de gustul si modul , cum se preprara acesti pestisori - sardine.sub denumirea de CILINGUITO .

 Mi s-a spus,  ca pe tot tarmul mediteranean este raspandit acest gratar.     Am intrebat , care sunt prioritatile acestui gratar fata de cel , obisnut pentru toti.

In primul rand, fumul , care contine multe impuritati de la lemn , se ridica in majoritatea cazurilor in sus, iar  in partea , unde se coace pestele vine numai caldura jaraticului.  Se poate prepara pestele, sau produsele marine, sau filete de vita  la orice moment , in timpul , cand focul arde. Nu afecteaza sub nici un mod, ceea ce se prepara. Si nu e nevoie de asteptat jaraticul puternic, pana ce , au ars toate lemnele. Gustul  carnii si intensitatea focului foarte mult depinde de lemnul, care se foloseste.
Am facut mai multe poze , ca sa fie aratat mai bine principiul de lucru a acestul gratar si este  foarte simplu de realizat. 

Se coc  sardinele,presarate cu sare mare ( important) SAU  alte specii de pesti mai mari,  sau produsele de mare timp 8 minute, maximum  in 10 minute. 

 
AL TIP DE GRATAR  , ce este deasemenea raspandit pe tarm ,  il gasiti printre poze sub acet linc.La el se coace carnea de pui si vitel in bucati mai mari.

Doriti sa cunoasteti pretul ? in dependenta de categoria restaurantului  intre 8 si 12 euro  pentru o portie. Dar se merita , pentru ca in amintirea voastra va  ramane acest gust pentru totdeauna.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...